onsdag 15 januari 2014

Ni frågar, jag svarar

Vem är låten till? alltså ägnad åt?
svar: Den är till en speciel vän som heter Ludde Johansson. Som är en toppen vän.
Han betyder sjukt mycket för mig och han kommer alltid var en vän vid min sida :3<3

Varför just namnet True Story?
svar:För det är en sann berättelse, kan man säga!

Vad/vem/vilka fick dig att börja skriva låtar/texter?
svar: Det var nog Randler Music (kasper) och Ludde!
Kasper skriver egna låtar osv, så jag lyssnade på hans låtar och såg hur har gör osv.

Rider du?
svar: Jag har gjort men ska kanske börja igen. du kan få massa bilder på hästarna osv på     http://www.wilmahabermann.horseworld.se

Hur gammal är du?
svar: Jag är 13 och fyller 14.

Hur lång?
svar: jag är 159-160cm

Hur är Ludde som vän?
svar: Han är en underbar person som stöttar en och verkligen bryr sig om en.
Som precis, han är sjukt snäll och kommer alltid var min gulliga vän!

En bild på Ludde?
Jävlar vad många frågor om ludde men okej!


Typ denna eller?
Jag satte ihop det, men annars är det normala Ludde på bilderna XD
Han är alltid normal vet ni x'D

Har du någon redigerad bild på dig och ludde?
T.ex collage osv..?
svar: Okej sista frågan jag svarar på om ludde;)
Du fick en bild nedan ;)

Nu slutar jag svara på frågor för idag!
Blev jobbigt med ludde frågorna XD
Så spamma nya frågor och ni kan också spamma frågor på min mail:

wilmahabermann@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar